von mas 26.08.2019 20:05 Uhr

Dame damént! – A scuola

Su Rai RadioUno, ogni martedì alle 13.40 si parla di e in dialetto! 

Torna Dame damènt!, il programma di e con Flavio Pedrotti Moser dedicato al dialetto.. anzi, ai dialetti, che da noi non solo ogni valle, ma addirittura ogni paese ha parole e sfumature diverse.

In questa puntata si fa un’escursione nelle scuole di “una volta”… dalla mattina quando ci si alzava assonnati per passare attraverso aneddoti di scolari discoli sino al Carosello serale prima di addormentarsi in attesa di una nuova giornata.

„Na volta e no digo poc temp fa, qualcos de pu, quando no ghera telefonini e gnanca computer se scominziéva a nar a scola el prim de otobre. Noi bòci neven a pè o ‘n bici senza cambio perché a portarne no ghera i suv dele mame e gnanca quei dei papà, così davanti ale scole no ghera gnanca gazer e se neva la matina de bonora. I ne tirava for dal let che l’era ancor stròf, no se feva la docia ma se se lavava a tochi: la facia, dreo le recie, el col e le ascele, el bidè de corsa e po colazion. Sentadi sula carega a sbindolon, za vestidi, se pociava tochi de pan vecio ‘ndel cafelat, senza fiatar entant che el papà el neva su e zo per el coridor a zercar cravate bone e la mama preocupada se ‘nla cartela, perché no ghera gnancor i prosacoti encoloridi, ghe fusa tut, i compiti fati, l’astucio coi lapis e le pene e i libri de scola…“

 

E allora… Dame damént! e anche domani non perderTi l’appuntamento del martedì alle 13.40 su Rai RadioUno.

Jetzt
,
oder
oder mit versenden.

Es gibt neue Nachrichten auf der Startseite